http://living-in-future.blog.ir/page/about-me

نصب سیستم فیبارو
بازدید : ۱۴۴ تا

فرآیند نصب

یکی از اهداف اصلی سیستم فیبارو Fibaro ایجاد قابلیت نصب در هر خانه، آپارتمان و یا ساختمان اداری، بدون آسیب رساندن به ساختار اصلی ساختمان می باشد. پیشنهاد فیبارو به شما کنترل کامل بر خانه خود بدون نیاز به وارد کردن خسارت به دیوارها و یا تغییر در جای کلیدهای دیواری می باشد. سیستم فیبارو طراحی شده تا با نیازهای شما سازگا شود و این است تفاوت محصول ما با دیگر رقبا.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساختار کوچک

هر ماژول سیستم فیبارو فقط ۴۲.۵ میلی متر طول، ۳۷ میلی متر عرض و ۱۵.۹ میلیمتر ارتفاع دارد که آن را به کوچکترین در نوع خود تبدیل کرده است. البته از برخی دیگر از مزایای فیبارو میتوان به ظاهر زیبا، قابلیت اطمینان بالای سیستم اشاره کرد.

نصب 3 دقیقه ای !

نصب و راه اندازی دستگاه ما در حدود 3 دقیقه طول می کشد. تنها کاری که شما باد انجام دهید باز کردن یکی از کلیدهای روشنایی از روی دیوار، قطع سیم برق از آن، اتصال ماژول فیبارو به سیم برق و متصل کردن ماژول به کلید رو شنایی می باشد. به این ترتیب با نصب مجدد کلید بر روی دیوار فرآیند نصب و راه اندازی فیزیکی به پایان می رسد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نصب ساده و آسان

برای امنیت ، یک فرد آموزش دیده و یا آشنا به برق باید این سیستم را نصب کند. در ذیل نمونه ای از مراحل نصب یکی از محصولات را مشاهده می نمائید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اضافه کردن یک دستگاه به پنل Home Center

برای تکمیل فرآیند نصب، دستگاه نصب شده باید به پنل Home Center اضافه گردد. با قرار دادن Home Center در حالت گوش دادن و فشار دادن سوئیچ زیر آن چندین بار، فرآیند نصب تمام می­شود. با کمک تکنولوژی Z-Wave، دستگاه های فیبارو  Fibaro به راحتی می توانند با Home Center ارتباط برقرار نمایند.

 

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید